Idioterne hos Det Radikale Venstre fortsætter deres tossegode politik.

Tom Behnke fra de konservative og Sofie Carsten Nielsen var lørdag aften inviteret til debat i den sene Deadline på DR2. Emnet var fangerne på Guantanamo, som efter Barack Hussein Obamas ønske skal lukkes, inden der er gået et år.

http://www.dr.dk/odp/default.aspx?template=nyhed&guid=DR2200901242230&back=%2fodp%2fdefault.aspx%3ftemplate%3dnyheder%26day%3d0

Her har Tom Behnke jo fat i den lange ende med meget få argumenter. Hovedargumentet for Behnke er, at Guantanamo er et problem, USA selv har skabt og derfor selv må løse. Obama gik til valg på, at han ville afvikle Guantanamo. Og så kan man vel ikke forvente, at vi skal aftage problemerne og dermed udsætte os selv for den risiko, det er at have disse fanger i vort land.

Sofie Carsten Nielsen er – ikke overraskende – af anden mening. Hun kører lystigt videre i samme radikale rille, som man har gjort i det parti de sidste mange mange år. Læg iøvrigt mærke til hendes lalleglade attitude, når hun taler om at få disse forbrydere til Danmark, som var det hittebørn på et kloster. Hun vil aftage en del af dem med det argument, at det er VK-regeringen, der gik i krig med Bush i Afghanistan (på ulovligt grundlag, forstås), og derfor må vi også tage vores andel. Hun mener tilsyneladende dermed, at en del af disse fanger er vores.

Har dette kvindemenneske overhovedet nogen realistisk forståelse for problemets omfang? Jeg tvivler. Hun er, som mange andre tossegode halal- og pladderhumanister, uden evne til at forstå, hvad disse mennesker i orange sparkedragter i Guantanamo er drevet af.

Det Radikale Venstre må aldrig få lov til at sætte dagsordenen hvad dette emne angår. Det ville være en katastrofe for Danmark og resten af Europa.

~ af Pinstripe på 25. januar 2009.

6 kommentarer to “Idioterne hos Det Radikale Venstre fortsætter deres tossegode politik.”

  1. Jeg bemærkede også den radikale Sofie Carsten Nielsens attitude! Det er næsten skræmmende, så blank hun fremstod. Hun har naturligvis et godt forspring som medlem af det radikale – men alligevel! Umiddelbart skulle man tro, at der herskede en øvre grænse for idiotien, men det fik hun hurtigt manet i jorden.

    Hun ævlede som om, der var tale om Bornholmske søspejdere og ikke livsfarlige forbrydere. Hun har simpelthen ikke forstået alvoren. No wonder DK ser ud som det gør!

  2. Hej Aida..
    Skræmmende er en meget rammende betegnelse. Faktisk er det utroligt, at der ikke skulle mere til fra Behnke’s side til at modargumentere Sofie Carsten Nielsen’s gale ideer.

    Hvis man læser et af mine andre blogindlæg; https://pinstripe.wordpress.com/2009/01/24/eks-gitmo-fange-ny-al-qaeda-chef-i-yemen/ , vil man kunne se, hvad der vil ske, hvis Det Radikale Venstre fik magt, som de har agt.

  3. Hej!

    Er din blog helt ny? Den er meget spændende, så den er røget ind under ”favoritter”.

    Jeg har læst dit andet blogindlæg, og det er jo lidt svært ikke at fryde sig en kende. Men så igen – de radikale er jo ligeglade med virkeligheden, så det rører nok ikke dem det fjerneste.

    Det er nogle glimrende kommentarer på Fox News. Det er naturligvis kun rimeligt, at de radikale selv huser deres kriminelle venner. De har slet ikke forstået, at deres feberfantasier faktisk handler om virkeligheden. De ævler bare helt upåvirkede af realiteten…

  4. Hej Aida..

    Tak for de pæne ord..
    Nej, min blog er ikke helt ny. Jeg startede med at skrive om finansstof, men det havde ikke den store interesse derude i bloggosfæren..
    Og da jeg i længere tid havde deltaget i debatterne rundt om på andre blogs, hvor vi debaterede politik, islam og ytringsfrihed, fandt jeg på at ændre mit tema.
    Jeg håber så, at der kommer lidt mere gang i den.
    Jeg deltager også på andre blogs, som du kan se i min blogroll.
    Jeg forsøger at finde nogle historier hen over ugen, hvor jeg finder et særligt aktuelt tema, som berører Danmark og danskerne, og gerne hvor de gængse nyhedsmedier ikke skildrer virkeligheden, som jeg ønskede, den skulle skildres.
    Jeg vil bl.a. hente nogle historier fra http://www.jihadwatch.com – som har været en af de websites, jeg har fulgt længe. Jeg undres næsten hver gang, det kommer til islamiske uhyrligheder, der ikke protesteres over af de mange såkaldte moderate muslimer, der hævdes at eksistere derude i den store verden. jeg håber dermed at kunne provokere læserne derude og få en debat ud af det.

    Lige pt. er det jo Danmarks store held, at Det Radikale Venstre ikke har den store indflydelse på dansk politik. men jeg kunne godt ønske mig, at Danmark havde haft en TV-kanal, som ikke lader sig styre af politisk korrekthed. Tænk om vi havde haft en TV-station som Fox-News, der interviewer islameksperter som Robert Spencer og Daniel Pipes.
    En sjælden gang har man på DR2 Deadline interviewet Wafa Sultan; en af de personer, man simpelthen bare beundre for hendes mod.
    Og hvis du ikke allerede kender Wafa Sultan, så er der et meget berømt viedo-klip med hende her:
    http://video.google.com/videoplay?docid=1296126090432829344
    Her giver hun de klerikale tørt på.
    Hvis De Radikale vidste bare en brøkdel om islam, ville de tænke sig om en ekstra gang, før de lukkede deres pladderhumanistiske ideer ud i æteren.
    Inden længe vil det parti være en saga blot. Det er så småt ved at gå i opløsning.

  5. Jeg kan godt se, at finansstof nok ikke er det der trækker den største fanskare;0)

    Alle politiske områder er i sidste ende afhængige af Islams indtog og er således ikke nær så relevante. I bund og grund er det et spørgsmål om vores overlevelse, så alle andre politiske områder blegner lidt ved siden af… Men derfor kan det jo godt være interessant alligevel!!

    Jeg har stiftet bekendtskab med Wafa Sultan – hun er meget modig.

    Er det nu også en fordel for højrefløjen, hvis Det Radikale Venstre bliver en saga blot? Den holdning undrer mig nu lidt! De Radikales vælgere vil gå til Borgerligt Centrum og Liberal Alliance, som så bliver regerings støttepartier i stedet for DF. Eller hu?

  6. Det Radikale Venstre har gennem tiderne været en garanti for et højt stemmetal til DF. Og det er vi glade for i DF.
    Men at det også skulle være en fordel stadig at have dem i Folketinget, skal jeg ikke kunne sige.
    Faktisk tror jeg ikke på, at Borgerligt Centrum og Liberal Alliance vil få nogen indflydelse på udlændingelovgivningen i en sådan grad, at DF på dette punkt vil miste afgørende indflydelse. I tilfælde af at de to nyeste partier, skabt af radikale fragmenter, skulle ytre ønske om en lempeligere udlændingelovgivning, ville reaktionen fra vælgerne være nøjagtig den samme, som var det Jelved og Co. der havde ytret dette.
    Og det bør man huske på, når man kommer til næste valg. Intet er at blive taget for givet, selvom Det Radikale Venstre er gået i opløsning. Der er stadig Enfoldighedslisten, SF og Sosserne at tage sig i agt for.

    Så længe der er partier i Folketinget, der ikke anerkender den snigende Stealth Jihad http://snaphanen.dk/2008/12/10/%C2%BBinklusionsseminar%C2%AB/, for ikke at tale om den åbenlyse trussel fra islam i vort samfund, så er det en nødvendighed, at DF får tilstrækkeligt med stemmer til at modvirke en forkert politisk kurs. Og ja, det handler meget for mig om, hvorledes opfattelsen af islam er blandt politikerne, fremfor så mange andre ting.
    Læs bl.a. om den europæiske Stealth Jihad i Bruce Bawers bog: “While Europe Slept”, på dansk: “Sov Sødt, Europa”.
    Læs Mikael Jalvings anmeldelse af bogen her:
    http://www.sappho.dk/bawerjalvinganmeldelse.htm

Der er lukket for kommentarer.

 
