Hvad betyder islam?

http://blogspotterdk.wordpress.com/2008/12/29/hvad-betyder-islam/

Islam betyder fred og Islam er imod terrorisme, racisme og kriminalitet.
Det er heller ikke tilladt at undertrykke kvinder. 50/50 ligeret mellem mand og kvinde.

Ja, her er der altså en blogger, der enten er gået i skrigende taqqiya-mode, eller også er det endnu en bag-lyset-ført venstreorienteret, der endnu ikke har lært at læse.

Det er skræmmende, hvis det er sidstnævnte mulighed, der er den rigtige årsag til det nonsens, der står skrevet på ovenstående blog.

Hvis det viser sig at være et taqqiya-tilfælde, så er vi jo efterhånden ved at være vant til det fra diverse steder i bloggosfæren, herunder hos Helen Latifi, Gülay Kocbay, Safia Aoude m.fl.

Nå, men altså.. Islam betyder ikke fred, som bloggeren forsøger at bilde læseren ind. Det betyder jo underkastelse, som vi jo ved. De øvrige postulater om islam kan man jo sige sig selv er det pure opspind.

~ af Pinstripe på 7. marts 2009.

8 kommentarer to “Hvad betyder islam?”

  1. Som svar på mine ellers så ligetil og nemme spørgsmål, skriver bloggeren i et af sine svar:

    Hvor er det forskellen ligger i at kritiserer muslimer og Islam?
    Du kritiserer Islam som er muslimernes tro, den ting som de har allermest kær. Mange muslimer kommer fra lande hvor tro er det stærkeste de overhovedet har og de har et behov for at tro, for de har det ikke halvt så godt som du og jeg har det.

    Så skal de samtidigt finde sig i at folk som dig spreder propaganda og prøver at tilsvine deres religion…det er direkte usympatisk af dig, og jeg syntes du er et decideret ulækkert menneske.

    Du er hverken muslim eller kristen men derimod en der prøver at tilsvine begge religioner..hvordan begge? jo ser du du bor i et kristent land og klynger dig til en ytringsfrihed…Dog er du som de fleste andre der kritiserer Islam typen som finder dine kilde relationer fra internettet, og tv.

    Jeg har ingenting tilovers for folk som kan sidde og svine en hel religion til for hvilken nytte? Tror du selv på at hvis du og de andre fjolser taler negativt om Islam, at muslimer så ville opgive deres tro fordi at i mener at Islam er lige med terror og krig?

    I stedet for at svare på mine spørgsmål, så svines man til og kaldes et ulækkert menneske.

    Her er virkelig tale om en blogger, der ikke accepterer kritik af hverken sine indlæg eller sit ideologiske standpunkt.
    Jeg ville jo så foreslå denne vrede blogger at slå kommentar-funktionen fra på sin blog. Så var han nemlig fri for at blive kompromitteret. Og så var han fri for at blive udsat for noget så ubehageligt som andre folks meninger.
    Bloggeren minder i den grad om både Gülay Kocbay og Helen Latifi. Denne blogger bruger dog bare nogle andre gloser til at svine folk til med.
    Jeg glæder mig dog stadig til at læse hans argumenter og de skriftsteder i koranen, der underbygger hans påstande, når han engang får mandet sig op til at finde dem.

    Og nej, mine kilder er ikke blot internettet og TV. Faktisk slet ikke TV. Jeg ejer nemlig ikke et TV. Internettet er dog den største kilde ved siden af en pæn litteratursamling om dette emne.
    Og vælger bloggeren at negligere saglig litteratur, velunderbyggede internetkilder, troværdige nyhedsmedier, højtstående muslimske lærdes udtalelser for åben mikrofon samt islamforskere uden trang til selvcensur, så ville det da være overordentligt interessant at høre, hvilke kilder, denne blogger har at bidrage med.

    Jeg ser frem til at få et svar uden tilsvining, selvom jeg ikke regner med det.

  2. Og ganske rigtigt, som jeg havde forventet, fik jeg ikke et svar på mine spørgsmål. Jeg fik igen en tilsving og en kommentar slettet.
    Blogspotterdk’s løgn om at være kristen dansker holdt heller ikke en meter. Han er taqqiya-skrigende pakistaner med hang til sharia.
    Men det havde jeg regnet ud fra starten af.
    Alene det, at han ikke tør tage debatten herover i min blog, hvor jeg bestemmer, hvad der skal slettes eller ej, gør ham til en vatnisse af rang.
    har vi vitterligt lukket en sådan vatnisse med en rygrad som en kop kakaomælk ind i vort land?
    Åbenbart.
    Så er det bare, at jeg spørger; Hvem er det så, der er til grin?
    – Det er Blogspotterdk!

  3. Blogspotter kapitulerer.

    I en kommentar på sin blog skriver han:


    Author: blogspotterdk
    Comment:
    Til en af skribenterne fra Hodjas blog som nu klynker over ytringsfrihed, eller mangel på det samme. Jeg er tilhænger af ytringsfriheden, men føler mig fuldt forpligtet til at sørge for at hedge mod andre mennesker ikke bliver sat i samme forbindelse som ytringsfriheden. Det er lidt min pligt at sørge for at folk som jer ikke får den ytringsfrihed som alle mennesker burde have. Hvorfor fordi i misbruger den til at forvolde skade mod andre mennesker, lidt ligesom JP. Lad være med at spilde tid på at skrive kommentarer som er en hedge mod andre på denne blog, for kommentaren kommer ikke på, og det tager en brøkdel af et sekund at fjerne en kommentar der har taget 2 minutter at blive skrevet.

    Som jeg allerede havde lagt ud med i min første kommentar til jeres ven Pinstripe, ville jeg normalt ikke lade en kommentar som hans glide igennem. Men for at statuerer et eksempel for andre mennesker om hvordan man ikke bør behandle sine medmennesker har jeg ladet hans kommentarer stå her fremover. Til resten af jer, vil i ses må i bruge jeres egen blog.

    Igen et tydeligt bevis på, at Blogspotterdk ikke er i kontakt med virkeligheden.
    Kom igen, når du tør debatere uden tilsvininger.

  4. Hvad er “tilsving”? En særlig form for selvsving eller ? 🙂

    Og “hedge” som opponenten skriver ?

    • Der skal naturligvis stå ‘tilsvining’. 🙂
      Og jeg må formode, at “Blogspotterdk” mener ‘hetz’.
      Men jeg tror ikke, at han er så fortrolig med det danske sprog endnu.
      Ordet hedge skal man ind i finans- og investeringsverdenen for at finde.

  5. Blogspotterdk er nu afsløret som løgner. I et indlæg; http://blogspotterdk.wordpress.com/2008/12/13/byg-bro-mellem-pakistan-og-danmark/ skriver han direkte;
    “Vi er et stolt folkefærd os Pakistanere og vi kan rigtig godt lide Danmark og danskerne, ellers ville vi jo ikke have bosat os og fået os et arbejde her.”
    Og han har jo eller lige skrevet i en kommentart i sit andet indlæg; http://blogspotterdk.wordpress.com/2008/12/29/hvad-betyder-islam/ , at han var dansk dansker.
    Desuden har han et yderst racistisk tag på førstnævnte blogindlæg: Ikke Muslimer Er Terrorister.
    http://da.wordpress.com/tag/ikke-muslimer-er-terrorister/
    Men han er vel lovlig undskyldt, når han er mentalt retarderet? Eller ?

Der er lukket for kommentarer.

 
