Kærestepar skudt i fuld offentlighed..

.. i Afghanistan.

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/04/14/172002.htm

Det skete med den begrundelse at religiøse ledere havde bedømt deres opførsel til at være en fornærmelse imod Islam.

Hvordan kan muhamedanere både her i Danmark og andre lande blive ved med at forsvare islam?
Jeg fatter simpelthen ikke, at man kan forsvare en ideologi, der kan tolkes på en måde, der berettiger at skyde et forelsket par.

Jeg er næsten sikker på, at de to islamistiske papegøjer, Helen Latifi og Gülay Kocbay sidder med våde trusser og vrider sig i hænderne over denne fryd, deres idelogi har bragt til verden. De er jo om nogen de største fortalere her på WordPress for at udbrede islam i Danmark og resten af Verden. Islam er jo, set med deres ‘blå’ øjne, den største sandhed og lykke, der er skabt.

Men det skal ikke undre mig, om de to papegøjer vil afvise anhver sammenhæng mellem islam og dette drab. Det skal de jo iht. til deres mission her i den vestlige verden, nøjagtig som enhver anden muhamedaner, der i sin mentale psykose tror på hvert et ord, der står i koranen, og at det er den rene floromvunden poesi. I deres øjne vil selv en islamisk kloak dufte af violer. Jeg synes islam stinker værre end kloak.

Jeg håber forresten, at FN over for Karzai forlanger en retsforfølgelse af drabsmændene. Det er ikke islam, vi er i Afghanistan for at forsvare.

~ af Pinstripe på 14. april 2009.

 
