Belgien på vej mod opløsning

Nyt fra tidsskriftet Sappho.. Læs mere her..

~ af Pinstripe på 19. april 2009.

3 kommentarer to “Belgien på vej mod opløsning”

  1. Til eftertanke:

    http://www.modspil.dk/wordpress/?p=547

    General executive summary: Vlaams Belang er ikke til at stole på, og Lars Hedegaard står i et lidt ynkeligt skær som ukritisk formidler af deres “øjenåbner”. Surprise!

    • Det står folk frit for at have en anden mening end Trykkefrihedsselskabet i denne sag.
      At VB står til stor fremgang, er jeg slet ikke i tvivl om. Der er intet fascistisk i at ville have et samfund, der ikke er islamiseret.
      Men mon ikke du burde skrive et brev, som er stilet til Lars Hedegaard, hvis du mener, at han har begået en fejl?
      Jeg er blot menigt medlem. Men jeg er sikker på, at Lars Hedegaard har fat i den lange ende.

  2. Pinstripe: Jeg mener, at jeg påviser klare og letpåviselige faktuelle fejl af tendentiøs art i Hedegaards indlæg om mødet. Men jeg har sendt en forkortet udgave af mit blogindlæg til Politiken, så forhåbentlig bliver Hedegaard snart konfronteret med mine indvendinger ad den vej.

Der er lukket for kommentarer.

 
