Gülay Kocbay – Nu med ægte tyrkfejl

Her har vi et eksempel på en rigtig københavnsk kommunal fiasko. Hun skriver jo dårligere end en hest med bind for øjnene.

Her har vi et eksempel på en rigtig københavnsk kommunal fiasko. Hun skriver jo dårligere end en hest med bind for øjnene.

 http://gulaykocbay07.wordpress.com/2009/04/25/skyderi-pa-n%c3%b8rrebrogade-en-%c3%b8jenvidne-fort%c3%a6ller/

 Og hun kalder sig selv for skolelærer. Jeg håber ikke, at hun skal lære børnene at stave og formulere sig.

Gülay Kocbay er til dagligt ansat som skolelærer på Ellebjerg Skole i København SV.

Det er ikke høje krav, man stiller til personalet på de københavnske skoler. Jeg kunne vel forestille mig, at man ligeledes har rengøringspersonalet til at undervise i Fysik og Kemi. Det kunne man jo sagtens forestille sig, når man har en ubegavet Gülay Kocbay til at undervise børnene på skolen. Der er ikke noget at sige til, at børn har svært ved at stave og formulere sig, når de går ud af skolen. Vi ved også, at Gülay er en ivrig bruger af shariakluden og fuld islamisk uniform. Hvad er det for et indtryk, hun gerne vil give børnene? Det kan umuligt være noget godt. Men det kunne jo være, at Gülay havde planer om at udrydde det gode danske sprog og den danske kultur, som vi kender det fra tidligere generationer. Dengang da det var sjovt at se en gæstearbejder fra Tyrkiet med sin frugtbutik i gadebilledet.

Mon Ritt er stolt af at have sænket niveauet så drastisk bare for at få udlændinge i arbejde?

Og mon Skolelederen på Ellebjerg Skole er klar over, at de har en islamist ansat?

Gülay deltog jo i den hadefulde hetz-demo mod israel og jøder den 10. jan. i år.

https://pinstripe.wordpress.com/2009/01/19/fredelig-israel-demo-vs-nazi-hilsende-moddemo/

Det kunne da være muntert at se, om Gülay stadig er ansat på skolen, når ledelsen i Københavns kommune kender sandheden om hende.

Og så må jeg lige update med lidt ekstra info.

Jeg faldt over den altid spændende blog begået af Ulla Nørtoft Thomsen, som giver Gülay tørt på i dette indlæg her. Det er et indlæg, som i den grad beskriver, hvorledes Gülay dyrker sin islamiske fantasiverden, hvor intet kritisk må skrives om koranen. Men det bunder jo nok i, at hun ikke har begreb om at forklare indholdet, når det kommer til stykket.

Og som Ulla nok så rigtig skriver, så er Gülay islamist. Også selv om Gülay selv fornægter sandheden.

Det er altid en fornøjelse at læse Ulla’s blog. Den er så velgennemtænkt og velskrevet, så den burde have en stor buket roser. 😉

~ af Pinstripe på 25. april 2009.

15 kommentarer to “Gülay Kocbay – Nu med ægte tyrkfejl”

  1. Hahaha

    Nar Kimpo, Jeg har citeret direkte fra den vidne som jeg talte med uden at rette eller noget som helst. Du kan jo påstå hvad du end har lyst til klamme nar.

    • Den gemmer vi lige engang. For det første hedder jeg ikke Kimpo. Dernæst kan du stadig ikke stave. Og så længe du ikke kan se, hvor elendig du er til det danske sprog, så burde du tilbage til folkeskolen… på bænken og ikke som underviser.
      Og sikke du kan med skældsord. Det lader vi også stå, så læserne kan se den ægte Gülay uden filter.

  2. Skulle lige til at skrive noget pænt om gulay… indtil jeg så hendes kommentar herinde… pas lige på blodsukkeret frøken…

    og må man så lige bede om salontonen igen ….;o)

    • Hun har kvitteret med yderligere en kommentar, men den var ikke stueren nok. Godt man kan sætte gülay-filter på. 😉
      Trykker man på de rigtige knapper, så finder man hurtigt ud af, at den frådende og hidsige Gülay, som vi var rigtigt mange, der var vidne til 10. jan. på Rådhuspladsen, er den ægte vare. Hendes anger er falsk.

  3. [Blah blah blah..]
    Nu har jeg aldrig været en person der praler eller blærer sig. Skulle jeg gøre dette, ville det kun være for sjovs skyld, men du tvinger mig til at prale nu.

    Du sidder der og brokker dig over en simpel fejl, som enhver kunne have skrevet. At du har ondt i ***** over at en udlænding underviser danske børn – HAHH! Nu skal du høre, hr. eller fru Pinstribe. De danske lærere er ikke en **** bedre. I min folkeskoletid, var det MIG der rettede på lærene! Og lærene var skam danske, min gode ven. 😉 Til en forældresamtale sad de ydmygede og sagde, at det 13-tal jeg havde fået for retstavning ikke var nok og at de ville have givet mig noget højere, hvis det var muligt. De sad altid i timerne og var flove over at en udlænding skulle sidde og rette på dem. Så her har du dit bevis på, at danske lærere ikke nødvendigvis er bedre end udenlandske lærere! Så få dog styr på dine ****** fordomme! Du når ikke langt med dem!

    Skal vi nu også fyre alle de danske lærere på Fatimas gamle folkeskole, eller hvor er det du vil hen, kære Pinstribe? 😉

    Det her indlæg var da godt nok dråben.

    • Jeg kender skam rigtig mange skolelærere med udenlandsk baggrund, men jeg kender ikke mange, der gentager deres fejl flere gange og nægter at se dem. Jeg kender heller ikke mange, der er parat til at stille op til demonstration og erklære sig som full blown jødehader. Og de lærere, jeg kender, bekender sig ikke til islamisk fundamentalisme, som Gülay gør med sin sharia-klud.
      Og det er en af de store årsager til, at Gülay har godt af lidt saglig kritik. Hos Gülay ville jeg nemlig ikke kunne skrive min kritik. Hun går ikke ind for ytringsfrihed, når kritikken går mod islam og hendes udemokratiske opførsel. Ytringfriheden bruger hun dog selv af hjertens lyst, når islams fjender skal mules og løgne om islam skal skrives og udbredes.

      Og selv du kan ikke engang stave til mit nick, selv om det står lige foran dig.
      Og nej, jeg har ingen fordomme, men jeg ved en masse. Deri består forskellen.

      Og så forresten må du gerne lige finde salontonen og holde dig til emnet, hvis du ikke vil bannes fra at skrive her.

  4. Mon ikke Sheik Yamani havde flere esser i ærmet da han aftalte koloniseringen af Europa med Poul Nielsson og linende naive fjolser for godt 30 år siden?
    Plan A var naturligvis den rene kolonisation, indvandringen som en trojansk hest, man modstår integration med massiv støtte hjemmefra, og efter få generationer har man tvunget værtssamfundet i knæ og man er blevet så mange at man kan fuldende erobringen.
    Men måske var der også en plan B: At de muslimer man sendte hertil var så håbløse at hvis integrationen lykkedes så ville det i sig selv betyde en alvorlig svækkelse af Europa, både hvis disse svage individer kom til at udgøre en stor del af samfundet, men især hvis de endte med at blive assimileret ind i befolkningen.
    Efter at have fulgt Gülays blog i nogen tid må jeg give hende æren for at den tanke faldt mig ind!

  5. A little tast of real thing (Kuwaiti professor speakes out in a way I think you understand) :
    http://www.magdeburgerjoe.com/2009/02/kuwaiti-professor-abdallah-nafisi.html

    De skal have af samme skuffe

    • Ja, den har jeg også set tidligere. Det er uhyggeligt, at man kan sidde og lave sjov med terror på den måde.
      Og når man samtidig tænker over, hvad der sker i Mexico for tiden med en igangværende epidemi af svine-influenza, så tænker man sit.
      Men som jeg skrev i en anden blog, kunne man da håbe på, at den selv finder vej til islamiske mullaher og dets lige.

  6. Pinstripe,

    Lækker blog!

    Så er Gülay gået i selvsving – igen.

    Denne gang offentliggør hun private mails under dække af at “man (blogger Kimpo) udspionerer hende”.

    Arrogancen/opmærksomhedssøgen længe leve.

    gulaykocbay07.wordpress.com/2009/05/03/spionage-pa-det-kongelige-bibliotek/

    Man må sige offerrollen aldrig bliver helt gammel for hendes slags.

    Kan man ikke debatere kan man altid spiller offerrollen og henlede opmærksomheden hen på noget andet.

    Hvis der er et seriøst problem, så kan Gülay & co jo bare melde det til politiet såfremt hun virkelig mener at befinde sig i “farezonen” eller tage den med Kimpo over mail. Istedet blogger hun om det og offentliggøre privat email korrespondance.

    Plat.

    Du må gene slette mit andet indlæg i den anden tråd, Pinstripe, da der ikke er pointe i det samme indlæg to steder.

    • Hej J.Doe.
      Og velkommen til min blog. 🙂
      Tak for din kommentar og dine pæne ord. 🙂
      Gülay har det med at lægge sig ud med folk.
      Og det er da utroligt, som folk viser deres sande ansigt, når de føler sig presset. Og så er det da første gang, nogen kalder mig for Kimpo. Men det har jeg intet imod. Det tager jeg som et kompliment. Men jeg kunne ikke rigtigt se, hvorfor Kimpo skulle være en nar, som Gülay bræger ud her.
      Hendes hate-speech får lov til at stå som en dårlig reklame for hende selv.

      Og ja, jeg sletter bare din anden kommentar. 🙂

  7. Hej Pinstripe! 🙂

    Det var så lidt! Af en eller anden grund virker dit blogdesign meget beroligende! Hyggeligt!

    Ja, jeg tror altså toget er kørt for Gülay.

    Hvis du søger på hende og Kimpo så dukker da så meget op og hun er ikke ligefrem uskyldig i dette. Hun har flere tråde om Kimpo.

    http://gulaykocbay07.wordpress.com/2008/05/15/historiehjørnet-surhedsepidemi-i-citronland

    http://gulaykocbay07.wordpress.com/2009/01/24/uriasposten-avler-vold-og-trusler-mod-medblogger

    Under alle omstændigheder er det uacceptabelt man offentliggør private mails. Hvis nogen truer eller på anden vis er grov over mail så kan man jo melde det til politiet.

    Istedet blogger hun og forsøger at fremstå som bambi på is. Var det ikke samme stunt vi så under demo’en i januar 2009 hvor hun var med i noget grotesk uanmeldt anti-israel/anti-jøde/anti-danmark/anti-demokrati demo.

    Har hun ændret holdning? Næppe. Men den gennemskuer folk ikke o tager hendes “undskyldning” for gode varer.

    Hun roste og “savnede” Abu Laben efter hans død på sin blog – (Bevidst?) uvidende om hans anti-kvinde, anti-semitiske, anti-demokratiske udtalelser. Mon fordi hun et eller andet sted er enig med ham?

    “Fejlene” synes ikke at blive mindre af.

    At kalde Kimpo eller bare et andet medmenneske for ovenstående, kan jeg ikke se hvordan bidrager til noget godt. Går hun også rundt offline og tiltaler folk sådan?

    Jeg tror efterhånden det for hende drejer sig om at prøve grænser af og se hvor langt man komme. Men offerrollen hænger uløseligt sammen med hendes ego.

    Og nu kender jeg ikke engang Kimpo fra andet end den omtale som findes på diverse andre blogge. Men altså kan hun ikke bare tage den over mail?

    Spionage, Gud fri mig vel! Skulle vi så ikke hellere talt om den Sociale kontrol/spionage som nogle muslimer og 2. gen. indvandrere udøver overfor hinanden især eller kun kvinder?

    Lagde du mærke til de mange anklager som virkelig tangerer til injurier nederst i tråden?

    Det synes jeg faktisk Kimpo og co. bør anmelde.

    Det er gjort før. En anden gang udstillede hun en pige ved navn Sosun Sendi.

    http://gulaykocbay07.wordpress.com/2009/03/22/social-kontrol-og-muslimske-kvinder/

    Hate speech indeed.

    Men det er da muligt at de to er brændt varme på hinanden. Du ved den man tugter, elsker man?

    • Mit blog-design har også ændret udseende, siden jeg startede med at blogge. Men da jeg faldt over dette, synes jeg ligesom, at der skulle noget nyt til. Og ja, jeg kan selv lide den mørke baggrund. Den er mere behagelig for øjnene.

      Og ja, Gülay skal nok være den sidste til at brokke sig over personforfølgelse. Hun ligger i front, hvad det angår. Desuden er både hun såvel som Latifi nogle af de største cencur-tøser i blogland. Kritik af islam tolereres ikke. Hos Gülay og Latifi skal islam hos de to helst omvikles af pastelfarver og blomster, som Ulla Nørtoft Thomsen også skriver i et indlæg på sin blog, som jeg linker til i mit hovedindlæg.
      http://ullanoertoftthomsen.blogspot.com/2007/08/glau-kocbay-censurerer-koranen.html

      Hendes optræden på Rådhuspladsen får hun mig ikke til at tro var en fejl. Det var med fuld overlæg og planlagt til mindste detalje. Hun og søsteren havde jo kameraet med, og det har man vel ikke bare med, når man skal på shoppe-tur. De er jo ikke ligefrem turister i Kbh. Igen var det hendes sande ansigt, der tonede frem under begivenhederne d. 10. januar. Det er helt i tråd med hendes sympati for Abu Laban og hans salafi-synspunkter.

      Offentliggørelse af privat mail-korrespondence er faktisk ulovligt, hvis man ikke har modpartens accept, og hvis det ikke tjener offentlighedens interesse.

      Ang. de injurier, du omtaler. Jo, Kimpo bør følge sagen til dørs. Jeg tror, Gülay har godt af at mærke det danske retssystem og hvordan det virker. Lad os kalde det et indblik i dansk kultur. Det mangler hun. 😉

      Om de to er lune på hinanden..?? Tja.. Hun synes godt nok at stå i flammer.. Med Kim ved jeg ikke.. 😉

  8. Jeg kan nu godt lide min avatar 🙂

Der er lukket for kommentarer.

 
