Sharia-Maria: Jeg er rasende…

Jamen dog.. Mon hun henter sine fætre nu, eller mon hun ringer til Bjørn Elmquist?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-23797719.html?rss

“Jeg er rigtig rasende og har lyst til at bryde ud i tårer. Jeg føler mig simpelthen så diskrimineret. Jeg kan ikke noget, jeg må ikke noget. I stedet for at være en ressource, er jeg pludselig blevet en belastning,” siger Maria Mawla til Berlingske.

[…]

Overvejer menneskerettighedsdomtstolen
Ifølge Berlingske Tidende vil hun ikke afvise at tage sagen til menneskerettighedsdomstolen, hvis Hjemmeværnet smider hende ud. Hun siger, at hun ikke har tænkt sig at opgive hverken tørklæde eller karriere i Hjemmeværnet.

Jamen lille Sharia-Maria.. Du er da kun en belastning, hvis du selv ønsker at være det.. Smid kluden og opfør dig som dansker!

Klart nok, hvis du ønsker at skabe dig som en anden primadonna, så ved vi, hvorfor du valgte hjemmeværnet. Du er selvfølgelig i samme kategori som Assmaa, som også skulle lave et mediestunt og se ud som om, hun var 100% dansk. Hun blev naturligvis også gennemskuet som var hun af glas. Du, lille Sharia-Maria er også gennemskuet. Du skal naturligvis optræde som prøveklud, og se om du kan få indført sharia i det danske forsvar. Og kan du ikke det, så kan du jo altid snøfte løs på Bjørn Elmquist’s bløde skuldre og kræve en sag ved menneskerettighedsdomstolen, som resten af dine islamiske sharia-søstre har gjort det før dig.

Men mon ikke du vil få større glæde af at tage kluden af og rette ind til højre, om man så må sige?

Du vil jo gerne være med i hulen, ikke? (Citat fra filmen “Zappa” af Bille August)

Sagt med andre ord: Vil du være en del af den danske styrke, så må du også opføre dig som resten af delingen. Og hverken sharia eller kluden er en del af munderingen.

Men vælger du at være en tudeprinsesse, så hører du absolut heller ikke til i hjemmeværnet. Der er ikke plads til tudeprinsesser der.

~ af Pinstripe på 19. juli 2009.

 
