Sharia-Maria: Kald mig fundamentalist…

Sapphos super-journalist, Helle Merete Brix, har kradset lidt i overfladen af Maria Mawla, og frem væltede det med slet skjulte sandheder om den libanesiske sharia-forkæmper, som hverken DR, TV2 eller de andre MSM’skribenter har kunne få sig selv til at skrive om… endnu..

http://www.sappho.dk/maria-mawla-i-hjemmevarnet.htm

I bogen “Muslimsk dagbog” skriver Maria bl.a.:

“Kald mig fundamentalist, men jeg sætter islam højere end mit eget liv og det såkaldte demokrati, vi i Danmark praktiserer…”

Jamen var det ikke det, jeg skrev tidligere? Disse hættemåger, som forsøger at fremstille sig selv som danskere og muhamedanere på en og samme tid, render ind i problemerne konstant. Det lader sig ikke gøre at være muhamedaner og dansker på samme tid. At være dansker indbefatter nemlig, at man sætter Danmark og demokratiet højere end fiktive guders love. At være dansk er ikke noget man er, fordi man har et dansk pas. Og frk. Mawla er ikke dansker, da hun afskyr demokratiet og hellere vil dyrke sin terrorist-pædofet.

Maria Mawla tror endda, at hendes højtelskede pædofet kæmpede imod uretfærdighed og terrorisme. Mon Maria overhovedet har læst koranen og ahadith?

“Nu i denne tid oplever jeg en krise, som er fysisk såvel som psykisk. Muslimer verden over er vrede og fornærmede over tegningerne, der afbilder vores elskede profet Muhammed – må fred være med Ham – i association med undertrykkelse, terrorisme, sorg og død. Alt det, som netop vores Profet kæmpede imod og til sidst døde for…”

Engang imellem har man svært ved at hitte ud af, om muhamedanere forsøger sig med taqqiya eller blot har lav intelligens. Men da Sharia-Maria har formået at komme på Kbh. Universitet, så kan hun ikke være helt dum. Så man må formode, at hun forsøger sig med en elendig gang taqqiya, som simpelthen kikser for hende.

Det kan ikke passe, at en fundamentalist som hende ikke kender til koranens og hadiths tekster.

Her først fra koranen:

008.012
YUSUFALI: Remember thy Lord inspired the angels (with the message): “I am with you: give firmness to the Believers: I will instil terror into the hearts of the Unbelievers: smite ye above their necks and smite all their finger-tips off them.”
PICKTHAL: When thy Lord inspired the angels, (saying): I am with you. So make those who believe stand firm. I will throw fear into the hearts of those who disbelieve. Then smite the necks and smite of them each finger.
SHAKIR: When your Lord revealed to the angels: I am with you, therefore make firm those who believe. I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them.

Og her fra hadith:

Volume 4, Book 52, Number 220:

Narrated Abu Huraira:

Allah’s Apostle said, “I have been sent with the shortest expressions bearing the widest meanings, and I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy), and while I was sleeping, the keys of the treasures of the world were brought to me and put in my hand.” Abu Huraira added: Allah’s Apostle has left the world and now you, people, are bringing out those treasures (i.e. the Prophet did not benefit by them).

Det lader ikke ligefrem til, at disse tekster understøtter Sharia-Maria’s påstande om Muhammeds fromhed.

Advertisements

~ af Pinstripe på 20. juli 2009.

5 kommentarer to “Sharia-Maria: Kald mig fundamentalist…”

  1. Maria Mawla er ikke spor interesseret i det “danske såkaldte demokrati” hun er kun interesseret i særbehndling og sharia-lovgivning, og derfor er hun slet ikke velkommen i det danske hjemmeværn, forsvar eller flåde, med eller uden tørklæde. Nu må vi snart lære, at ekstremistiske muslimer har en anden tankegang end vi i Danmark.
    Sidst har vi lige hørt om en torrorgruppe af mænd, der iført burka, har angrebet.
    Brorson kirke “de vantro’s” kirke er lige pludselig god nok til afviste asylansøgere – hvor er det vi bevæger os hen? Vi er simpelthen for godtroende! Hvis ekstreme muslimer ikke kan eller vil indordne sig under dansk kultur og vilkår. Så må de rejse hjem til hvor de kom fra – der kan de sikkert får god støtte (ikke økonomisk), men I deres tro og med hvad dertil hører.

    • Hej Nanna,

      Velkommen til og tusind tak for din kommentar.
      Vi er helt enige. Jeg læste et andet sted, at Sharia-Maria her havde udtalt, at hvis hun blev nægtet at deltage i HJV med sit tørklæde, så var næste skridt at søge ind til politiet. Det er altså et politisk projekt, hun har gang i her. Hun er en af de mange muhamedaner-piger, der skal teste det danske samfund for at få lirket det famøse tørlæde indenfor og bryde de gamle danske normer ned bid for bid, som den berømte salami skive for skive. Det man allerede i USA benævner som stealth jihad, jihad uden brug af våben og bomber.

  2. Ҥ 67
    Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.”
    Det Danske Riges Grundlov § 67 sidste 4 ord, har vi efterhånden oplevet i forbindelse med ændringer af svømmehaller, bederum, buschaufførers afvisning af kvinder i heldækkende beklædninger, eller var det mænd? Ingen kan efterhånden vide sig sikker, hvem det er man står overfor.
    For et par år siden mødte jeg et ægtepar, som jeg tidligere havde mødt. Hun var analfabet, da hun kom til DK, men lærte dog lidt dansk. Spurgte hende hvordan det gik med det danske sprog – ikke så godt – sagde hun, hvorefter hendes mand brød ind i samtalen – det kan jo også være lige meget, hun skal bare være hjemme og passe børnene – de kom med 5 børn og hun har fået 3 her i DK! Det kan man vist godt kalde undertrykkelse af kvinden. Der er mange indvandrer kvinder, der lever ovennævnte liv, selv om der gennem tiden er stillet undervisning på forskellig vi til rådighed.
    Men så oplever vi den ekstreme modsætning Maria Mawla, som VIL holde på sin ret til at bære tørklæde – uanset hvilket job hun frekventerer i fremtiden – og det skal åbenbart være indenfor de områder, hvor der bæres uniform, så adskiller hun sig nemlig fra normen.
    Lige til sidst: En ældre mand havde fået ny hjemmehjælp, dette ringede han og fortalte sin datter:” Ved du hvad, nu har jeg fået en nonne som hjemmehjælper!”

    • Mawla er en de muhamedanere, der ligesom Assmaa Abdol har set det som sin opgave at gøre det umuligt for andre piger fra det islamiske samfund i Danmark at lægge tørklædet. Vi har nemlig nogle politikere, der endnu ikke har forstået, hvordan tørklædet fungerer, og hvad det står for. Og de selvsamme politikere tør ikke tage konfrontationen og smide §67 på bordet for at argumentere imod anvendelsen af tørklædet. Så hellere en apeasement-attitude, som også kaldes dhimmitude. En afbøjende reaktion, der signalerer til det islamiske samfund, at Danmark er parat til at indføre sharia bid for bid. Og de kvinder, der ikke tør at gøre oprør, falder blot længere ned i undertrykkelsen. Desværre er det sådan med islamiske kvinder i niqab, hijab, burqa m.m. end ikke aner, at de er slaver.., slaver af deres mandlige familiemedlemmer og ikke mindst en afdød, nemlig Muhammed. Som Fatima Al-Hashimi skriver på sin blog, så sidder æren, altså mandens og familiens ære i dette tørklæde. Hvis hun ikke tog det på, er hun hjernevasket til at tro, at hun rent ud sagt var nøgen, sexuelt udfordrende og dermed ikke ærbar. Hun sammenligner det at være nøgen med at være løs på tråden og luderagtig. Hun vil ikke indrømme ludersammenligningen, men det er, hvad hun skriver. Dermed siger hun også, at danske kvinder og piger, der ikke bærer tørklædet, er ludere. Hvis ikke, har hun sat sig selv i et dobbeltmoralsk lys. Dermed vedkender hun sig en dobbeltstandard; en for muhamedanske piger, og en for danske piger.
      Jeg er meget sikker på, at mange muhamedanske piger ifører sig tørklædet – efter eget udsagn frivilligt – for at være sikker på, at de en dag vil blive gift. De ved nemlig godt, at mændene vil have en lydig kvinde som lever efter koranens ord, Muhammeds befalinger. Og de vil have en jomfru, der kan levere blod på lagenet på bryllupsnatten. Det er faktisk ikke mange, der kan det. Altså levere blod på lagenet, selvom de ikke har været sammen med en anden mand tidligere. Kvindens sexualitet tilhører manden, hvis han tillader hende at have en.
      Fatima skriver også i et svar til mig, at tørklædet er en del af hende, som fantøjet på en FCK-fan. En temmelig dårlig sammenligning taget i betragtniong af, at jeg endnu ikke har set nogen fodboldfans iført fantøj sammen med deres uniform i hverken forsvaret, politiet eller andre offentlige institutioner.
      Hvad det er, der driver disser piger og kvinder til at fastholde sig selv i dette slaveri, kan kun en pkykolog svare 100% på. For det må vel være en særlig udgave af stockholmssyndromet, vi er vidne til her.
      Som Wafa Sultan siger, så er der ingen værre form for slaveri, når slaven ikke selv ved, at denne er slave.
      Den kvinde, du mødte og som havde fået så mange børn, er måske ikke klar over, hvilke rettigheder hun har, og hun ville ikke evne at klare sig på egen hånd. Det ville være skamfuldt for hende at forlade sig mand, der i deres kultur ville have rettighederne til børnene. Hun ville sidde tilbage med ingenting. Og hun ville være blevet udstødt af det islamiske samfund, hun befandt sig i.

      Jeg lyttede den anden dag til et radioprogram på P1 (tror jeg, det var), hvor en journalist var taget til Cairo for at få noget at vide om ægypternes sexliv. Det var en højest besynderlig beretning, der gav mig tanken: Nå ja, så må det da være derfor, at de opfører sig sådan.

      Men der er helt klart store dele af koranens indhold, som strider mod menneskerettighederne og sædeligheden og dermed mod vor grundlov.
      Hvis islam blev stiftet i det 21. århundrede, ville det ikke blive godkendt som religion. Og det burde vi måske tage op til overvejelse. Islam er en ideologi med indbygget religiøse fragmenter og ritualer. Men det er ikke nok til at kalde det for religion. Nazismen blev også dømt ude. Det skal islam også.

  3. Mawla er interessant idet hun optrådte i et program på DR2 tilbage i 2007 som hed “Oraklerne”.

    http://www.dr.dk/DR2/Oraklerne/tv/programmer.htm

    Programmet bestod af en gruppe af forskellige muslimske kvinder, og Maria Mawla var en af de mere traditionelle muslimer. Det gjorde hun da også opmærksom på. Hendes udtalelser og bemærkninger er i hvert fald interessante idet de ikke maler det uskyldige billede af hende, som hun gerne promoverer idag.

    Hun har betegnet sig selv om en Abu Laban tilhænger på avisen.dk i en debat.

    http://avisen.dk/jeg-savner-abu-laban_6874.aspx

    Altså selvsamme Abu Laban, som mente jøder spredte AIDS i Ægypten, at kvinder skal bære tørklæde, som ikke ville tage afstand fra steningsager i Nigeria, som betegnede sin modstandere som “rotter” (jf. Ayaan Ali Hirsi og den lokale Naser Khader, som ikke vil tage afstand fra drab på uskyldige eller forfølgelse af minoriteter i muslimske lande (f.eks. kristne munke), som støttede muslimers ret til at blive selvmordsbombere, som synes Osama Bin Laden var en godt menneske m.m.

    Det er ganske ufortsåligt at man har så inderligt et sygeligt behov for at skille sig ud. Den selvsamme sag med omvendt fortegn vil aldrig kunne finde sted i et muslimsk land. Men nu er vi Danmark og vi er forskellige, men ligesom en muslimsk kvinde som tager på pilgrims rejse til Mekka, må respektere saudi love og bære tørklæde, selvom hun ikke personligt mener det er vigtigt for hendes praktisering som muslim, må Mawla også respektere danske love. I Hjemmeværnet har man en uniform. Ellers nå hun søge andre alternativer.

Der er lukket for kommentarer.

 
%d bloggers like this: