Kriminel aktivist: Jeg er ligeglad med knippelslag og peberspray, men…

– jeg klager alligevel til statsadvokaten..

En tudeprinsesse af de store. Hun er selv årsag til sine blå mærker på sin krop. Og hun er selv årsag til, at hun ved et uheld blev ramt i hovedet med en knippel. Hun lagde selv hovedet i vejen for knippelen. Hun kunne jo bare have valgt at blive væk eller flyttet sin røv, når politiet havde bedt hende og hendes modkraft-venner om at parere ordre.

http://politiken.dk/indland/article768207.ece

Christina Søndergaard

Christina Søndergaard - Er dette den samme kvinde, som med sin kæreste nu huser 12 af de irakere, der ikke længere kunne blive i Brorsons Kirke?

~ af Pinstripe på 15. august 2009.

2 kommentarer to “Kriminel aktivist: Jeg er ligeglad med knippelslag og peberspray, men…”

  1. Artiklen kan mærkværdigvis ikke kommenteres på “Det levende Net”…

    • Nej, desværre..
      Og under artikelen er der henvisninger til bare tre blogs, som debaterer artikelen.. Min er dog ikke nævnt. Jeg gætter på, at der sidder en moderator og sorterer fra, hvad man ikke bryder sig om af meninger.

Der er lukket for kommentarer.

 
