Hvornår hører de efter?

Hvornår begynder danske kvinder at lytte til de mange advarsler, de får mod at få børn med muhamedanske mænd?

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2009/09/13/103231.htm

Fyns Politi undersøger i øjeblikket en mulig bortførelse af en fireårig dreng fra Svendborg.

Drengen blev afleveret til samvær med sin 31-årige far lørdag klokken 10, og de vendte ikke tilbage klokken 16 som aftalt med moren. Det skriver Fyens.dk.

http://www.fyn.dk/article/130776

Lørdag blev den 4-årige Adam bortført af sin far, der nu efterlyses af politiet. Den lille dreng er sidst set i Hamborg. Moderen frygter, han er på vej mod Syrien. 

Svendborg: Politiet efterforsker lige nu en mulig bortførelse af den fire-årige Adam Alaa Hassan Moussa fra Marslevvej i Svendborg.

 

Han blev afleveret til samvær med sin 31-årige far Alaa Hassan Moussa lørdag klokken 10, og de vendte ikke tilbage klokken 16 som aftalt med moderen.

 

 

Det skal så lige afslutningsvis nævnes, at jeg dog har en vis medfølelse med moderen og i allerhøjeste grad den bortførte knægt, som med stor sandsynlighed havner i islamisk varetægt med deraf følgende hjernevask.
Men mon ikke vi skal håbe på, at moderen har fået sig en lærestreg for livet. Hvorfor er de nødt til at lære det på den hårde måde?
 

~ af Pinstripe på 13. september 2009.

5 kommentarer to “Hvornår hører de efter?”

  1. hvis det er dit syn på denne sag er du den der bør høre efter ikke alle er ens… men at sige at hun selv er skyld i det er nok det mest psykopatiske og racistiske jeg længe har hørt… det kunne ligeså godt have været en dansk mand eller kvinde der hade gjort det samme hvad ville din undskyldning så være… jeg syntes du skulle stige ned fra din høje hest og løsne hjelmen lidt for den sidder tydeligt vis for stramt

    • Rolig nu Mester Jakel..
      Du bør lige klappe haremissen, inden du pisser op ad det forkerte træ.
      Du skal også lige sætte dig ind i islamisk kultur og levevis. Danske mænd stikker da ikke af med deres børn til?? Ja, til hvor? Og fordi deres kultur giver dem ret til retten over børnene?
      Er du overhovedet klar over, hvor mange gange dette sker for danske, norske, svenske, tyske, ja you name it kvinder? Og nej, det er ikke racistisk at gøre folk opmærksomme på, hvad de risikerer, når de vælger at få børn med muhamedanske mænd. Kommer det til en skilsmisse, vil den muhamedanske mand ALTID forsøge at få den fulde ret til børnene. Og han vil, hvis han kan klare sig i sit gamle hjemland, forsøge at få børnene med derned. Vi har set det så mange gange, at det ikke bare er fordomme.. Du er blot uvidende om realiteterne.
      http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/63908:Danmark–Bortfoerte-boern-er-slaegtens-ejendom?highlight=solstr%E5lehistorie
      Og denne slags beretninger er der masser af hvert eneste år Verden over.
      Jeg må antage, at det er din hjælm, der sidder lidt for stramt, Kasper.
      Og faktisk er det sådan, at manden i islamisk kultur ejer børnene. Kvinden er der blot til at føde dem.
      Hvordan føles det for dit at udstille din stupiditet på denne måde?

  2. nu skal du høre her på trods af at jeg er dansker kender jeg særdeles godt til muslimers handlinger men direkte at anklage moren for at være den skyldige er nu stadig det værste jeg nogensinde har hørt… hvis du går ind og søger ældre artikler omkring kidnapning hvil du hurtigt finde ud af dit ævl og bøvl om at der ikke er nogen danske folk der kidnapper børn så bliver du sgu hurtigt kloger… jeg er også klar over at de i mange tilfælde kan finde på at tage ders børn med men her vil jeg pointer tre ting et: ikke alle er ens to: mange af de danske kidnapper drager også til udlandet med børnene tre: det kan aldrig være morens skyld når hun samarbejder og siger ja til at de må tage et sidste farvel… derudover er der så det problem at jeg ikke udstiller mig men dig for det er ikke mig der fremstår som en racistisk mandschauvinist men dig og til sidst mit blod omløb fungere vældigt fint men efter som du er så snæver synet og stupid må det jo stadig være den hjelm der sidder strammest

Der er lukket for kommentarer.

 
