DDR’s julekalender lækket – Se den her.

Se 3. afsnit af DDR’s julekalender, satire over krigen i Afghanistan. Iøvrigt ganske usmageligt og en decideret hån mod vore soldater, som knokler med livet som indsats.

http://www.youtube.com/watch?v=T9MOqnIdK90

Og det har man indtil nu anvendt 8 mio. licenskroner på.. Det er kriminelt..

http://politiken.dk/kultur/article791460.ece

~ af Pinstripe på 18. september 2009.

2 kommentarer to “DDR’s julekalender lækket – Se den her.”

  1. Arh… Kan vi ikke lige lade soldaterne (læs: voksne mennesker) selv bestemme om de forhånes?

    Jeg vil ikke forarges på vegne af umælende personer som besidder tale-evnen.

    • Hvis jeg mener, at den nu skrottede julekalender er en hån mod soldaterne, så er det det, jeg mener.
      Hvis jeg selv var soldat i eks. Afghanistan, ville jeg skrive et meget vredt brev til forfatteren.
      Satire er ok, men ikke når den gør grin med soldater, hvoraf nogle er døde i kamp.

Der er lukket for kommentarer.

 
