De gør da et elendigt stykke arbejde…

Manden bag AK81
I 2003 blev han dog taget til nåde igen og siden 2007 har Sandberg arbejdet hårdt på at opbygge støttegruppen AK 81, som i dag passer på de fremtrædende medlemmer af Hells Angels.

I dag er Sanberg selv en af de helt store drenge inden for Hells Angels. Der er blandt andet forlydende om, at han ikke går uden for en dør uden at være flankeret af unge AK 81’ere, som passer på ham.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-25889178.html

Som jeg ser det, så ligner det dårligt håndværk. Et elendigt stykke arbejde, hvis Brian kan rammes af en drive by shooting og så med en flok AK81’ere (Unge drenge med lavt selvværd) omkring sig..

Enhver idiot, der er et target, må vide, at man ikke sætter sig med ryggen til et vindue. Og man sætter sig slet ikke ved vinduet og agerer crashtest dummies.

Nu regner jeg heller ikke hverken AK81 eller HA for værende medlemmer af Mensa, men mon ikke de burde finde sig noget andet at lave, hvis de ikke kan bruge den indvendige side af hovedet.

Gerningsmanden [-mændene] (arabiske drengerøve) har tilsyneladende heller ikke større IQ at slås med. Jeg formoder, at der er tale om unge indvandrere af arabisk herkomst, som har lånt deres fars halvautomatiske bønnespreder uden at vide, hvordan man håndterer en sådan. Havde de nu haft nosser, havde de vel ikke udført dette drabsforsøg på lang afstand og med så stor skødesløshed, at de var nødt til at brænde en bil af efter ugerningen. Hvor amatøragtig har man lov til at være.

Og så lige en lille detalje.. Hvis de partout skal lege røvere og soldater med skarp ammunition, kunne de så ikke fortrække til en øde ø, hvor almindelige mennesker ikke kom i skudlinien.

~ af Pinstripe på 21. oktober 2009.

En kommentar to “De gør da et elendigt stykke arbejde…”

  1. NU skal man ikke nødvendigvis HÅNE medlemmer af HA bare fordi man kan, men den med at gemme sig bag en klar glasrude er nok ikke det smarteste for en security mand!!!

    Jeg har på min MartinsBrok i den grad HÅNET disse NON mensa medlemmer, og jeg har da haft fornøjelsen af at blive TRUET af en Snøvlende Sandbunke, at han siden trak i land er da forståeligt 😉
    Jeg kan blive UBEHAGELIG i mine depresive stunder 😉
    Pateren;-)

Der er lukket for kommentarer.

 
