Fogh har udskrevet valg!

Er det denne overskrift, vi vil se i morgen eller måske på mandag?

Der har længe været hvisket i krogene, at Fogh skal være den ny NATO-generalsekretær, men passer dette?

Jeg selv aner ikke, hvad jeg skal tro. Men vælger han at sige ja-tak, hvis han får tilbuddet, så løfter jeg gerne glasset og ønsker tillykke. Vi skal blot være sikre på een ting. Vi vil være sikre på, at vi fortsat har en borgerlig regering med DF som parlamentarisk grundlag og en solid og stram udlændingepolitik, der skal forhindre Danmark i at blive kuppet af sharia- og khalifat-tilhængere. DF skal ligeledes være garant for en social afbalanceret politik på alle fronter. Vi har ikke behov for en Helle Thorning på nuværende tidspunkt og forhåbentlig heller aldrig i fremtiden. Jeg ser gerne en håndfuld ministertaburetter til DF efter næste valg, selvom flere DF’ere har udtalt, at man ikke ønsker ministerposter. Jeg kunne f.eks. godt se Kristian Thulesen Dahl som finansminister og Peter Skaarup som intergrationsminister. Hvem der skal besidde statsministerposten må være op til Venstre og Konservative at slås om. Kan Lars Løkke klare posten, eller vil Lene Espersen gøre et bedre job? Jeg ved det ikke..

~ af Pinstripe på 26. februar 2009.